انشایم ک تمام شد معلم با چوبدستی xa0محکم رو دستم زد و بعد گفت خیلی قشنگ نوشتی ... xa0بهش گفتم پس چرا من رو زدی ؟؟؟ با پوزخند گفت xa0تو این دنیا xa0خوب فکر کردن و قشنگ دیدن همه چیز تاوان داره ..........