
خدایاxa0 میشه منم پرواز کنم ..... خب xa0دلم پرواز میخاد خب . از اون پروازهااااا ... xa0اوووووفxa0 فقط فقط خداجونی مواظبم باشی ها xa0.. هوااااامو داشته باششش .......
ادامه مطلب
حوصلم سر رفته بود بعد از مدتها بی خبری از وبم امدم ی سر بزنم . xa0دلتون شاد xa0و لبتان خندون خببب ....
ادامه مطلب